Antal indlæg: 3857 Tilmeldt: 08.05.09 Status: Offline
Tak ADM
Jeg har aldrig rigtigt forstået det der med antisemitisme, det bliver altid brugt hvis man ikke kan lide jøder.
I virkeligheden betyder semitisme de folk der taler de semitistiske sprog, og det er der mange folk der gør.
Antal indlæg: 3857 Tilmeldt: 08.05.09 Status: Offline
Jeg har flere gange kaldt Danmark for Lorteland, egentlig mener jeg det ikke, det er ikke et dårligt land, der findes dem der er meget dårligere, heldigvis.
Jeg har boet mange år i Sverige og holder meget af landet og svenskerne og deres menneskesyn, men der har altid været noget jeg har savnet.
Jeg har savnet det her med at kunne sætte mig ned på et lille værtshus og sidde og snakke med andre mennesker som vi altid har gjort i den tid jeg kan huske tilbage, det findes ikke herovre.
Det behøver ikke være nogen jeg kender, bare et andet menneske der taler samme sprog, hvis I forstår hvad jeg mener.
Men iblandt er jeg da smuttet ned til Danmark og har fået min lyst styret, og har opdaget at de ikke allesammen er som jeg troede jeg kunne huske.
Men som man siger : Alle lande har deres røvhuller, og vi har fået vores andel af dem
Men bortset fra det så elsker jeg jer alligevel
Anarki eller Kaos.