Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Ved I hvad i skulle, gifte jer med Tulle.
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-09-2016 16:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Eller måske ikke.

Hvad er der galt med Thulesen Dahl, ja I ved ham fra Dansk Folkeparti, der altid har sneget sig stille rundt bag røven på Pia, og har gjort sit bedste for ikke at gøre sig uheldigt bemærket.

Nu er han nærmest gået amok.
Grunden er at et par medier mener man ikke skal vise fotografier af islamister der begår terror, og heller ikke nævne deres navne.

Jeg synes det lyder fornuftigt, hvorfor hjælpe med til at gøre dem til martyrer, skriv så lidt som muligt om dem.

Tulle derimod kan godt se at det er noget skidt, nu har han næsten fremtvunget et nyvalg, og mon ikke han har lumske planer om at blive Dansk statsminister, og så vil det jo være det rene gift hvis han ikke har muslimerne at tørre bæen af på, det er jo trods alt mediernes omtale af muslimer der er skylden til at DF er kommet så langt.

Der er næsten gået lidt Thailand i ham, eller er det Putin eller Erdogan fra Tyrkiet, der jo også gerne vil bestemme hvad der skal skrives i medierne, mon ikke Pia har hvisket ham et par gode råd i øret, om hvordan man manipulerer en fri presse i et frit land.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-09-2016 20:19

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

Du er tydeligvis en naiv gammel mand ...flyt dog til Mellemøsten, så er du ibland dine elskede, du hader jo dit eget folk, så flyt, du vil ikke være savnet, hvis dine forfædre kunne læse dine indlæg her ville de med garanti vende sig i deres grave, skam dig.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-09-2016 02:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

nåe Skipper

mener du virkelig det i dag eller er du bare blevet sur på systemet Angry

selvfølgeligt skal der skrives om den terror og vold som muslimer udfører over alt i verden
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-09-2016 03:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Du er tydeligvis en naiv gammel mand ...flyt dog til Mellemøsten, så er du ibland dine elskede, du hader jo dit eget folk, så flyt, du vil ikke være savnet, hvis dine forfædre kunne læse dine indlæg her ville de med garanti vende sig i deres grave, skam dig.
Thumb

selvfølgeligt skal der skrives om den terror og vold som muslimer udfører over alt i verden

Åbenbart ikke hvis man er politisk korrekt med radikale aner. Gæt selv hvem jeg hentyder til, kan desværre ikke nævne navnet da jeg så står til karantæne
godag
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-09-2016 04:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

hvem er mest bitter og naiv lige nu det er så ment maichai der syntes verden læs ADM er efter ham

herregud maichai skriv dog i en ordenlig tone uden brug af øge navne så over lever du også onde ADM
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-09-2016 18:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Prøv nu at læse det link jeg sender, og læs, og forstå, de links der er i artiklen.

Både DR og Jyllandsposten antyder de er trætte af at blive spændt for DFs vogn, og agere nyttige idioter for både dem og de kræfter der lå bag udsendelsen af Muhammed tegningerne.

Som de begge antyder, så er der en "skjult dagsorden" bag det her, selvom jeg, og sikkert mange andre, ikke synes den er så skjult endda.

Læs og tænk på hvorfor Tulle bliver så ophidset over at blive frataget de to vigtigste propaganda medier, trods alt har han da stadig Ekstrabladet og den korte tilbage.


http://www.dr.dk/...r-kujoneri
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-09-2016 07:29



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hvem gider læse eb og dka
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nej
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-09-2016 10:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 299
Tilmeldt: 20.12.12
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Hvem gider læse eb og dka


Det gør jeg først læser jeg

b.dk

dr.dk

bt.dk

politiken.dk

jyllands-posten.dk

denkorteavis.dk

ekstrabladet.dk

det var de danske jeg snupper lige bangkokpost.com/ med i farten
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Boganmeldelse: Globale sexarbejdere – de ved hvad de gør Film, bøger etc 2 11-02-2024 10:50
Hvad snakker pigerne om? De fastboende 58 16-08-2022 07:31
Løse rygter eller hvad Hele Thailand 2 14-08-2020 10:24
Hun lyver lidt.... nå hvad fanden Skik og brug 1 27-04-2020 10:27
Hvad sagde jeg! Udenfor Thailand 2 07-01-2020 16:10

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.22 sekunder | 97,908,414 Unikke besøg | jQ Blog