Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Seriøs hjælp omkring visa.
AL 48
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-10-2012 12:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Hej, så er det galt med den gamle igen.
Jeg har lige modtaget mit nye pas, og nu kan det kun gå for langsomt med at komme afsted ned til Donna og alle herlighedernemusic
Jeg skal jo bruge et visa. Jeg plejer at få non imigrant 0,- ingen problemer i det. (Sender bare pas og papirer samt ansøgning til Hvide Sande, så plejer jeg at have visa på 4 dage med posten).
Men, og der er jo altid et men. Førhen har jeg bare købt billet først, og vedlagt denne (kopi) som dokumentation for varighed af ophold.
Men jeg går jo ind på Momondo og undersøger forskellige rejsedatoer for at finde den billigste billet og bedste rejsetid.
Derved ligger min præcise ankomst -og afrejsetid fra Thailand jo ikke helt fast endnu. (Ikke før jeg har printet betalt billet ud).
Jeg kender datoerne indenfor hvilke mit ophold vil være,-men det er jo ingen reel dokumentation.
Det kan godt variere en uges tid i begge ender, da jeg jo ikke er bundet af arbejde (kun de tåbelige danske regler).Sad
Hvad gør jeg for at ansøge om visa, -samtidig med at jeg leder efter billigste/bedste rejse?? ved ikke

Er der nogen, der har erfaring med hvad Ib i Hvide Sande kan/vil nøjes med af dokumentation af rejse??ved ikke

Takker for al seriøs hjælp,-Anton.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
cart
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-10-2012 12:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 87
Tilmeldt: 12.01.12
 Status: Offline

jeg har ingen erfaring om at få non imigrant 0 uden flybillet

hvis jeg var dig vil jeg ringe til Ib og spørge ham hvordan i fikser den sag, jeg er 100 prosent sikker på at han vil hjælpe dig videre på din vej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-10-2012 13:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

cart skrev:
jeg har ingen erfaring om at få non imigrant 0 uden flybillet

hvis jeg var dig vil jeg ringe til Ib og spørge ham hvordan i fikser den sag, jeg er 100 prosent sikker på at han vil hjælpe dig videre på din vej


Det var netop for ikke at ulejlige den "gode Ib" med alt for mange spørgsmål (han hænger i telefonen hele tiden i forvejen).
Men takker.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-10-2012 14:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

AL 48 skrev:
Hej, så er det galt med den gamle igen.
Jeg har lige modtaget mit nye pas, og nu kan det kun gå for langsomt med at komme afsted ned til Donna og alle herlighedernemusic
Jeg skal jo bruge et visa. Jeg plejer at få non imigrant 0,- ingen problemer i det. (Sender bare pas og papirer samt ansøgning til Hvide Sande, så plejer jeg at have visa på 4 dage med posten).
Men, og der er jo altid et men. Førhen har jeg bare købt billet først, og vedlagt denne (kopi) som dokumentation for varighed af ophold.
Men jeg går jo ind på Momondo og undersøger forskellige rejsedatoer for at finde den billigste billet og bedste rejsetid.
Derved ligger min præcise ankomst -og afrejsetid fra Thailand jo ikke helt fast endnu. (Ikke før jeg har printet betalt billet ud).
Jeg kender datoerne indenfor hvilke mit ophold vil være,-men det er jo ingen reel dokumentation.
Det kan godt variere en uges tid i begge ender, da jeg jo ikke er bundet af arbejde (kun de tåbelige danske regler).Sad
Hvad gør jeg for at ansøge om visa, -samtidig med at jeg leder efter billigste/bedste rejse?? ved ikke

Er der nogen, der har erfaring med hvad Ib i Hvide Sande kan/vil nøjes med af dokumentation af rejse??ved ikke

Takker for al seriøs hjælp,-Anton.



AFLYST,- har nu fundet og købt billet der passede mig særdeles godthej
Frem og tilbage med Thai-airways kr. 6071. -Det kan vist ikke gøres meget billigere direkteThumbmusic
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sam
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-10-2012 16:14

Bruger

Antal indlæg: 258
Tilmeldt: 24.05.10
 Status: Offline

Det komme da helt an på rejsedatoen og rejsens længde- alt kan gøres billigere, er der nogen der påstår.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-10-2012 16:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

sam skrev:
Det komme da helt an på rejsedatoen og rejsens længde- alt kan gøres billigere, er der nogen der påstår.


Jamen, de kan også køre på cykel driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-10-2012 18:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Så Al nu skal du ikke blive for kåd. !!!! manden ville jo bare hjælpe dig . Der er nogen der tror de er de eneste der kan finde billige billetter.

Nu er det jo lige meget , men når du nu sender til Ib så læg en lille seddel ved , og spørg hvordan du skal forholde dig næste gang det sker !!!

Så bliver vi alle lidt klogere.

Det var en billig billet for så lang tid, håber du får en rigtig god tur.

Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-10-2012 18:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

lillemanden skrev:
Så Al nu skal du ikke blive for kåd. !!!! manden ville jo bare hjælpe dig . Der er nogen der tror de er de eneste der kan finde billige billetter.

Nu er det jo lige meget , men når du nu sender til Ib så læg en lille seddel ved , og spørg hvordan du skal forholde dig næste gang det sker !!!

Så bliver vi alle lidt klogere.

Det var en billig billet for så lang tid, håber du får en rigtig god tur.

Thumb

Takker lillemand,-du er sgu et "dejligt liv". -Synd at sank,den slyngel, fandt dig først music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Ny regel omkring familiesammenføring i Schengenområdet Visa til Danmark 1 11-05-2023 09:04
Hjælp! - til papir arbejdet ved visa ansøgning. Hele Thailand 6 09-11-2021 12:51
Dansker endelige hjemme efter dyrt visa-run til Cambodja Nyheder på dansk 4 27-09-2021 08:12
Visa til Danmark Visa til Danmark 2 08-09-2021 08:51
Visa extensions in Thailand, February 2021 Visa til Thailand 1 01-02-2021 10:22

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.22 sekunder | 100,382,691 Unikke besøg | jQ Blog