Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: De fastboende
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Livet på Landet
IT
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-07-2012 04:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1757
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

hej i tre hunde hoveder

jeg futter ikke pensionen af i hundehuset, Fruen i huset er Thai læser i ikke stickman http://www.stickm... hun snyder og bedrager stakkels lille mig

Mig og mine hunde lever af det vi kan stjæle, sidst gik det ud over andefarmen , husk på det er dyrt at leve, nu har vi lige fået indbygget et top modene opvarmet swimmingpool

Fruen i huset holder stand i hovedbygning på godset, lever fedt af min latterlige pension, glem ikke hun sælger også vand fra den fine brønd, som mig og hundene brugte vores sidste penge på

Ifølge upålidelige rygter tjener hun 3000 baht om dagen på den konto og hvad får vi intet

Til alle jer derude, flyt ikke til smiles land , her er lidt om hvad der venter jer her ude på landet

Thai-kvinder gør danske mænd ulykkelige
Antallet af danske mænd, der gifter sig med thailandske kvinder, er rekord-højt. Men det er ikke lykken, der venter mange af de danske mænd.


læs i mere mere om hvordan mit liv er klik på linket hvis du tør, advarsel det er stærke sager
http://avisen.dk/...40316.aspx
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-07-2012 06:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Hej IT

Hvor er det dog synd for dig og hundene , men hvis du troede du skulle have det bedre end alle andre mænd i verden , så tog du fejl .

Hvis du troede det hjalp, at rejse om på den anden side af jorden for at slippe , så " er du lidt naiv "

Vi quinder står sammen hvor end vi befinder os.

Har du og hundene ikke tag over hovedet ?

Får I ikke mad hver dag ?

Befinder I jer ikke ude i det friske luft hver dag.


Pive r... du har det som blommen i et æg .

Hvis ikke fruen fik din sølle pension til at vokse til en stor indtægt , så ville du være ilde ude .

Så nu skal du være sød ellers bliver hundehuset halveret ..


godagGrindans
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-07-2012 07:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Trods din lidt vanskelige livsstil Grin
Er det dejligt at du nyder livet.

Flere skulle måske sætte pris på det de har, fremfor at være så misundelige på andre, for er det ikke det ,der mon er den egentlige årsag til de sure opstød. 
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-07-2012 07:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Ikke SE Ja uha IT det var barsk læsning Græder og jeg kender jo en del ulykkelige mænd kan jeg forstå sarcasm Men du er heldig at du altid kan komme med dine sorger og bekymringer her ? du ved jo at vi altid vil støtte op om dig og Hundene ? og vi kan eventuelt forsøge at udfærdige et klage og støtte brev til din kone så hun forstår at vi støtter op griner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
alene
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-07-2012 09:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 201
Tilmeldt: 06.07.10
 Status: Offline

sank skrev:
Ikke SE Ja uha IT det var barsk læsning Græder og jeg kender jo en del ulykkelige mænd kan jeg forstå sarcasm Men du er heldig at du altid kan komme med dine sorger og bekymringer her ? du ved jo at vi altid vil støtte op om dig og Hundene ? og vi kan eventuelt forsøge at udfærdige et klage og støtte brev til din kone så hun forstår at vi støtter op griner


Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Casper
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-07-2012 11:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 18.09.10
 Status: Offline

jeg tror han IT lyver lidt, opvarmet swimmingpool i thailand har jeg aldrig hørt om
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-07-2012 14:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3838
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Ork jo Casper, alle swimmingpools i Thailand er opvarmede, og endda helt gratisgodag
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
per1234
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-07-2012 09:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 857
Tilmeldt: 19.12.11
 Status: Offline

freja skrev:
Trods din lidt vanskelige livsstil Grin
Er det dejligt at du nyder livet.

Flere skulle måske sætte pris på det de har, fremfor at være så misundelige på andre, for er det ikke det ,der mon er den egentlige årsag til de sure opstød. 


hej

hvor har du ret , jeg tror også IT nyder livet i hundehuset , lyver IT om dette fantastiske sted, tror det ikke, han omgås måske sandheden lidt Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-07-2012 16:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1757
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

Grin
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Er livet ikke bare en herlig ting Manse's Klumme 6 29-10-2023 03:14
Canadisk mand forlader munke livet efter sexanklager Nord Thailand 1 22-10-2022 15:22
Livet ku blive det bedste vi har. Alt det andet 2 22-09-2021 18:47
Thailand vil åbne landet helt om fire måneder Hele Thailand 7 01-07-2021 20:00
oversvømmelser har kostet 32 livet Nyheder på dansk 3 17-09-2019 10:40

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.47 sekunder | 112,185,120 Unikke besøg | jQ Blog