Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
så er det sku nok
nnn
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2011 15:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 21.05.09
 Status: Offline

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 21.05.09
Status: Online



nnn skrev:
ida skrev:
Årh diktatoren kommer sgu nok igen og så står vi alle til en reprimande.
Søde søde freja hvornår lærer du det, du er simpelthen for sød, hør nu hvad jeg siger , det er ikke alle mennesker der indeholder en portion hjertelighed i deres genmateriale.
Jackd er og bliver en slambert der skider på alt og alle undtagen sig selv, han lever udelukkende efter mottoet målet helliger midlet. du har jo selv holdt dig væk fra siden fordi du var ked af de sårende bemærkninger ik?

Må jeg ikke i denne forbindelse sende en tak til de øvrige deltagere på denne side, tak for den store opbakning i kampen på at stoppe de urimelige fornedrende angreb på os quinder, især da vi til sidst fik en rigtig kraftig cocktail af personfikseret sarkasme og ”sandheder” smidt lige i fjæset, ondskabsfulde og sårende indlæg, der tvang os ned på hans niveau ( hvis vi ville have lov til at forsvarer os og det vil jeg) i ukvemsord og forbandelser.han ville have været bremset lang tidliger hvis i have hjulpet., det ville samtid have været en tilkendegivelse af at vi quinder havde lov til at deltage.
Ovenstående tekst er naturligvis krydret med ironi.


Du er sgu ikke blevet tvunget ned på hans niveau, hans niveau er højt hævet over dit, mens du bare skraber bunden hele tiden.


nnn

har fjernet et ord hold lige tonen
hilsen AD


Skrigeskinke !

Hvorfor må jeg ikke kalde ida for en skrigeskinke, mens hun godt må kalde JackD "en slambert der skider på alt og alle"

nnn

admin, hvorfor fortæller du ikke her i tråden ( i stedet for at sende privat besked), hvorfor ida og andre godt må svine JackD til, men jeg må ikke kalde ida for en skrigeskinke ?

nnn
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ADM
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2011 16:00
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 107
Tilmeldt: 26.12.10
 Status: Offline

nnn du er ude i 30 dage

utroligt voksne mennesker ikke fatter en simpel besked
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2011 17:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Jamen sødeste Manse dog, er det over din sengetid eller er øllene sluppet op ???

Kan du hygge dig med den her ??

Citat Svanse:

Du må jo have dine bevæggrunde for dine udtalelser, og dette kan vi da godt starte en diskussion om, hvis du lyster, men vent lige lidt, for jeg orker ikke mere sødsuppe.

Privat livets fred som betyder meget for mig uanset hvad jeg end måtte skrive, gør at jeg ikke gengiver den Sms jeg fik fra Jos_38 der på det kraftigste afviste at have diskuteret denne hjemmesides økonomi med dig, så du alene er ansvarlig for dine påstande her på siden !!

Og tak for din Sms Jos_38, jeg har gudskelov ikke mistet en ven som der var lagt op til. Og undskyld jeg ikke svarede dig, den sidste elektroniske ting der er købt på Koh Samui, er nu definitivt død der betød at jeg vart nødt til at købe en ny telefon.

Og det er jo sådan en ting med touch screen og sådan noget nyt noget jeg ikke helt har styr på endnu, så jeg har nok fundet ud af at svare i næste uge griner
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
FedeFinn
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2011 18:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 66
Tilmeldt: 10.10.11
 Status: Offline

ADM skrev:
nnn du er ude i 30 dage

utroligt voksne mennesker ikke fatter en simpel besked


De er udenfor pædagogisk rækkevidde.rasende
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
rinpoche
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2011 19:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 245
Tilmeldt: 24.02.09
 Status: Offline

ida skrev:


Må jeg ikke i denne forbindelse sende en tak til de øvrige deltagere på denne side, tak for den store opbakning i kampen på at stoppe de urimelige fornedrende angreb på os quinder, især da vi til sidst fik en rigtig kraftig cocktail af personfikseret sarkasme og ”sandheder” smidt lige i fjæset, ondskabsfulde og sårende indlæg, der tvang os ned på hans niveau ( hvis vi ville have lov til at forsvarer os og det vil jeg) i ukvemsord og forbandelser.han ville have været bremset lang tidliger hvis i have hjulpet., det ville samtid have været en tilkendegivelse af at vi quinder havde lov til at deltage.
Ovenstående tekst er naturligvis krydret med ironi.


Du skal ikke takke mig. Ingen opbakning herfra. Lider du af selvsuggestion?

Ja, jeg ved ikke hvad du forestiller dig med din egen omtale af "quinder".
Tror du i er guddommelige og æteriske væsner der er højt hævet over for tiltale og evt. kritik?
Jeg ved ikke hvor du kommer fra, men rundt regnet halvdelen af jordens befolkning er af det kvindelige køn, så kravl du bare ned fra piedestalen, som du selv har forsøgt at anbringe dig på. Og drop din navlebeskuende, selvfede og selvfikserede attitude.

I forhold til JackD er du, som jeg er sikker på at du allerede ved, en intellektuel og generelt uvidende undermåler og påberåber dig dit køn, når du ikke kan give svar på tiltale, snøft.
Så fat det dog! Du er en debattør herinde som så mange andre. Who gives a flying F*** om du er det ene eller det andet køn.
Samtidig ved du ikke en hujende fis om Thailand, som dette site omhandler. Det gør JackD og Sabaai.
Du minder mig lidt om tinnitus. Konstant og irriterende støj.

Og tag så please dit infantile og dybt personlige rygklapperi/latterlige tøsefnidder med Freja over i den private sektion.
Det er simpelthen for tåkrummende og pinagtigt at skulle læse om her.

ADM. Må jeg bede om en 30 dages sympati udelukkelse?
Ellers burde ovenstående velsagtens udløse denne.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2011 19:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Ikke SE
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
FedeFinn
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2011 22:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 66
Tilmeldt: 10.10.11
 Status: Offline

M. Må jeg bede om en 30 dages sympati udelukkelse?


Du kan da bare blive væk i 30 dage music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ida
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-11-2011 01:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 153
Tilmeldt: 04.11.10
 Status: Offline

Til rin.
For nem hedens skyld kan du jo vælge at gå frivillig i eksil, så bliver der bedre plads til mig på piedestalen, nu det er min tur, du har stået der længe nok. De 30 dage kan du så bruge på at finde nye fine fremmed ord, så du på en selvfed og underholdende måde bedre kan anskueliggøre dine brillante holdninger til KVINDERNE her på siden.

Hvad angår rygklapperi så har du da helt ret, der findes sikkert mange flere rygklappere end dig og mig, du har også ret i at jeg ikke ved så meget om Thailand, men det gjorde du vel heller ikke første gang, du hørte om landet, men jeg har til gengæld fået lært en hel del om Absinth og følgevirkningerne deraf,og uhadada det er sandelig meget mere oplysende og inspirerende, at følge den store guro’s eksperimenter med sprut og stoffer, for herefter i næsten samtlige indlæg at kunne læse sig til at geniet under indflydelse af La Fee Verte, er i stand til at levere en krystalklar teori om ikke mindre end næsten hele universets skabelse og verdens fordærv, herunder også de forbandede bitches fremmarch, jo jo meget mere informativ og mindre pinligt, end at læse indlæg fra en uintelligent og generelt uvidende undermåler, det er sikkert og vist.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-11-2011 07:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Hej Ida Må jeg lige indskyde en lille bemærkning. Du behøver ikke forsvare mig, det kan jeg godt selv. Som jeg ser det klarer Freja også den del selv.

Du har ret i , det er ubehageligt når der er nogen der mangler argumenter og derfor griber til øgenavne, den slags er ikke nødvendigt.

Når det er sagt så lad vær med nu at starte en krig mod samtlige mænd herinde , de er i overtal, men har faktisk gennemgående behandlet os ok.

Det er klart , vi har ikke alle samme indgang til Thailand, men vi holder alle af landet, men hvem der ved mest ? er det ikke ligegyldigt ? vi har kommet i thailand 5 md hvert år igennem 13 år, jo vi føler vi kender Thailand har stort set været overalt. Men det gør os ikke til bedre vidende om Thailand så mange andre.

Så er der en gruppe som kun har været i Thailand 1 gang, men bruger al deres tid på , at gennemtrevle al der findes på nettet vedr : Thailand.

Altså skulle vi nu ikke stoppe den ufred, nogen fik 30 Dage, og det er det , for mig er det sprogbruget der støder, ikke fordi jeg ikke kender de ord jo det gør jeg vi er unge mennesker der bare er blevet lidt ældre.

Der er ufred nok rundt i verden så vær sød nu at stoppe det her.

Tak
Lovemusic
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-11-2011 07:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Til Rin

Smøg manchetterne op , så du ikke kan stødes på dem
.hejGrin

Ha´en god dag allsammen , enige eller uenige
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
FedeFinn
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-11-2011 07:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 66
Tilmeldt: 10.10.11
 Status: Offline

Det er ganske enkelt eneverende med al den personfnidder som der er omkring whiskynicket. Det er sørgeligt, at personen ikke holder sig til emnet THAILAND for han skræmmer rigtig mange væk med sin ubehagelige fremfærd.
At en ellers altid korrekt rin vil forsvare den fremgangsmåde overrasker
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ida
#32 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-11-2011 11:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 153
Tilmeldt: 04.11.10
 Status: Offline

Til lillemand
Jeg havde da jeg startede herinde ingen intentioner om at starte eller deltage i en lille krig på viden om hverken thailand eller mænd. Jeg spurgte som næsten noget af det første om her var andre hunkøn (Q) og om man som en sådan blev respekteret, da jeg desværre har set for mange sider hvor vores køn bliver brugt til at latterliggøre vores indlæg.”kom bare her er andre piger, stemningen god og alles mening tæller” var svaret ,det var sådan set også den stil der kendetegnede siden i den første tid, meget pjank og pjat blev skrevet, (men man skal jo også lige lære hinanden at kende)
som andre er inde på, findes der desværre overalt på nettet små grupper af ”utilpassede” der som nomader surfer fra side til side for at skabe splid hos ”konkurrenten”. Om dette var tilfældet i denne sag og hvis, om deres valg af denne side var udløst af sidens ” blandings bruger” skal jeg lade være usagt, men ikke desto mindre ændrede den stille brise sig hurtigt til orkan efter nogle nye brugers arrival. Spydigheder og klamme sammenligninger blev efterhånden ”dagens ret”
jeg starter ikke en krig mod mændene, kan faktisk rigtig godt lide dem. musicMisforstå mig ikke men du får det næsten til at lyde som om at vi skal være taknemmelige for en god tone nu de er i overtal. Nok ikke det du mener, men sådan kan det også læses.godag
Jeg mener selv jeg ved flere lejligheder har givet visse skribenter muligheden for at stoppe de formålsløse angreb, bedt om en mere afdæmpet tone, men når en direkte opfordring om at ændre tonen undlade ”fy ordene” gang på gang kun udløser endnu en terror kavalkade med direkte sårende bemærkninger mod ens person, ja så er der grænser for hvor flink man kan blive ved med at være pige eller ej. Det ligger ikke i min natur at være underdanig, eller konfliktsky. Men derfra og til at ville starte en krig mod mænd, er der nu ingen sammenligning. Jeg beder også kun om en god, sjov og venlig omgangs tone med tolerance for hinandens forskelligheder. Med dette indlæg, håber jeg på en afslutning fra min side vedr. dette emne.
Hils din mand og fortsat god dag.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#33 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-11-2011 12:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Ida læs det som du vil, underdanig , nej Ida det er jeg for gammel til, livserfaring har lærd mig , at respekt for andre mennesker, er noget man kommer meget langt med.

Jeg bliver bare væk , eller når jeg syntes det går for vidt så pipper jeg med.

Prøv lige , at læse dine egne indslag, du taster øgenavne retur, det er nok ikke måden, det er jo en fortsættelse.

Men for mig er det ikke det , det drejer sig om, men blot en acceptabel tone.

Ha ´en god dag.
Love
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ida
#34 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-11-2011 13:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 153
Tilmeldt: 04.11.10
 Status: Offline

Lillemanden du skriver
” du taster øgenavne retur, det er nok ikke måden, det er jo en fortsættelse.”

Kunne også være svar på tiltale. Da respekt ikke er noget man får pr. automatik, men er noget man skal gøre sig fortjent til.

Men uanset hvad, har du da ret, en fortsættelse vil det give.
Troede bare at få serveret et svar i samme uforskammede tone ( tale til hans bedre jeg), ville få skribenten til at indse hvor sårende det kunne være, set i bag spejlet kan jeg konstatere, at det kun var , at tilfører flammerne mere ilt. Så noget har jeg da lært, visse typer vil jeg fremover undgå.
music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.36 sekunder | 99,690,961 Unikke besøg | jQ Blog