Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Thaksin rasler med krigs sablen ??
thai
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2010 13:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3352
 Status: Offline

de gule har gjort det samme som taksin nemlig intet for menigmand

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2010 14:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146

Prøv at se her på The Nation, netudgaven handler nu kun om Thaksins ønske om at vende hjem
til Thailand for at dø?? Altså han er ikke sådan syg, men er så selvmodsigende og forvirrende at
høre på at det er en fryd, hvis man kan abstrahere fra alvoren i spillet ??

Der er så mange historier i dag at jeg ikke vil lægge link op til hver enkelt, men til forsiden hvor et billede
af ham ydmygt bedende pryder forsiden.

http://www.nation....com/home/
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
sank
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2010 14:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828

?? Jeg tror at Thaksin er en Korrupt slyngel der har sørget godt for sig selv ?? men men jeg syntes også at der var mere ro og fremgang i Thailand i hans tid ? kat
bz
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2010 14:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 244

sank skrev:
?? Jeg tror at Thaksin er en Korrupt slyngel der har sørget godt for sig selv ?? men men jeg syntes også at der var mere ro og fremgang i Thailand i hans tid ? kat

sarcasm

idag er det taksin der laver ballade
sank
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2010 15:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828

Sad Ja der går desvære nok en årrække før der kommer ro igen kat
Big-Viking
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2010 15:37

Bruger

Antal indlæg: 86

sank skrev:

Om man tilraner sig 1 æble eller en hel pose, så er man stadig en såkaldt slyngel som du kalder det. Nævn mig en PM igennem tidernes løb der ikke har været en "slyngel"??? Ja der var MEGETmere fremgang og ro under den gode Khun Thaksins tid..
lindyras
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-02-2010 05:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735

Han er jo ikke den eneste der har haft en finger nede i kagedåsen..music

Hvis Thaksin's aktiver beslaglægges, hvordan vil det sammenligne med tidligere thailandske politikere?

Nå, der er en hel track record. Thaksin står til at tabe $ 2.3 billion (76,6 mia bath), hvordan mere end politikere før ham - selv giver mulighed for inflationen. Gen Chatichai Choonhaven, tidligere premierminister, og ti andre politikere havde 1,6 milliarder baht beslaglagt i 1991, efter deres administration blev bragt ned ved et kup.

Feltmarskal Thanom Kittikachorn havde 434 millioner bath beslaglagt i 1974 efter en undersøgelse af hans efterfølger fandt han var "usædvanlig rig". En anden feltmarskal, Sarit Thanarat, havde 604 millioner bath beslaglagt i 1964. Men en undersøgelse efter hans død fandt i alt han "tildelt" 2,8 mia bath for "hemmelige tjenester" til sig selv og medarbejdere - hvoraf de fleste blev aldrig genvundet

http://edition.cn...explainer/

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Mr positiv
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-02-2010 10:20

Bruger

Er der nogder kan give et bud på hvordan de røde kan have deres eget tvprogram.
leif
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-02-2010 11:42

Bruger

Antal indlæg: 681

ja det er da nemt..
Du følger ikke med,
eller dine kilder er ikke gode nok.'

Det er da meget længe siden thaksin solgte sin tv kanal........
I øvrigt Thailands bedste...
Mr positiv
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-02-2010 13:33

Bruger

Hva er nemt? Var det et svar til mig?Så må du hellere læse mit indlæg igen. Det er ikke så svært.
pirat
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-02-2010 14:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 717

Mr positiv skrev:
Er der nogder kan give et bud på hvordan de røde kan have deres eget tvprogram.

er ikke lige med hvilket tv program er det du tænker påved ikke
pensionisten
#32 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-02-2010 05:31
Bruger avatar

Bruger

Så kom den (for mig) længe ventede hadske reaktion fra Thaksin til trods for hans udtalelse i går om forståelse, nu er
han ikke så ydmyg mere, men kræver hævn for den personforfølgelse han er udsat for!!!!!

Læs her : http://www.bangko...nge-threat
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
pensionisten
#33 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-02-2010 14:46
Bruger avatar

Bruger

Hurra for The Nation........

De kan skrive så menigmand ikke kan være i tvivl??

http://www.nation...23605.html
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
yindee
#34 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-02-2010 05:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

tænk sig der er stadigvæk folk der forsvarer taksin og siger at det er ok hvad han har gjort med andre ord det er ok stjæle hvis de andre også stjæler ved ikke

...
Big-Viking
#35 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-03-2010 09:01

Bruger

yindee skrev:
tænk sig der er stadigvæk folk der forsvarer taksin og siger at det er ok hvad han har gjort med andre ord det er ok stjæle hvis de andre også stjæler ved ikke

...

Ikke i orden at stjæle. Men igen igen igen så har den gode Thaksin gjort meget godt for Thailand. Mere end nogen anden Thailandsk regeringschef nogensinde har gjort og nok også kommer til.
pensionisten
#36 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-03-2010 12:54
Bruger avatar

Bruger

Jeg syntes det er dødærgeligt at folk, falanger eller Thaier ikke kan skille tingene ad.

Ja Thaksin har gjort meget for Thailand, og på en eller anden måde startet Thailands vej mod demokrati. Men hvorfor
kan folk ikke holde sig til fakta, og kun fakta???

Som mine link til The Nations fremragende kommentarer, der helt unuanceret fortæller om hans metoder til at forgylde
sig og sin familie samtidig med at han 'hjælper' de fattige i nord og syd. Og undskyld jeg bliver ved med at sige det, men det
skriger sgu til himmelen det her??

Manden er blevet idømt en fængselsstraf, fordi han har foretaget sig noget ulovligt ifølge Thailands forfatning. Men ivrige falanger
bliver ved med at påstå at det er forkert!! Har det noget at gøre med at man har en kæreste fra nord eller syd mon tro, eller hvor
kommer den her skarpe viden om Thailand og deres politik fra ??

Jeg har selv kun boet herude i 15 måneder nu, men jeg kunne aldrig drømme om at så overbevist, gå ind og dømme i et land der
er så langt fra det vi kender. Jeg forholder mig kun til fakta, og ikke andet, og jeg kan vel egentlig ikke tillade mig andet, kan jeg??

Og ja korruption findes overalt, og bliver afsløret og bekæmpet stille og roligt. Men folk har så travlt med at fortælle om de gule lakajer, der her og ifølge indlæg på andre relaterede Thai sider kun er ude på at suge det sidste ud af den Thailandske befolkning og slå folk ihjel på bestilling.

Læs og lær for pokker om landet, læs om deres politik og deres levemåde. Læs fakta om situationen der hersker nu inden i begynder at gøre jer kloge på hvad der er rigtigt eller forkert!! Og i behøver ikke kun læse de Thailandske aviser, nej i kan såmænd læse om det i Amerikanske og mange andre aviser der har skrevet om det i snart flere år.

Jeg syntes det er så ærgeligt at oppiske en stemning på grund af forkerte oplysninger, og er derfor jeg skriver som jeg gør. Og selv om jeg havde en kæreste fra nord eller syd, har jeg altså stadig min fornuft der kan råde mig !!
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
jesperfrb
#37 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-03-2010 05:46

Bruger

Antal indlæg: 176

Faranger gider ikke sætte sig ind i hvad der forgår! De lytter til deres koner/kærester og tror det er den endegyldige sandhed!
Af de mange Thaksin tilhængere jeg kender, er der kun 1 tilbage, som stadigvæk tror på at han kan gøre noget godt for landet! Resten er begyndt at læse aviser osv! De har fået regningen for de penge som de troede de fik, men bare var lån! De vidste ikke det var lån, for sådan blev det ikke udlagt!
Det blev udlagt som hjælp til landsbyen, og hvem tager ikke imod hjælp???
Nu kommer regningen og Thaksin er dømt!
Er der mere at sige????
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE
leif
#38 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-03-2010 06:01

Bruger

Faranger gider ikke sætte sig ind i hvad der forgår! De lytter til deres koner/kærester og tror det er den endegyldige sandhed!

Ok det må være hvad du har gjort, for det var da en fordrejning af sandheden der vil noget..
at man ikke kan lide Thaksin det er da op til den enkelte, jeg er bedøvende ligeglad...
men fordreje sandheden for at få andre til ikke at kunne lide ham er ik saglig debat..

Thaier ved sandelig godt hvad lån betyder.
At de så ikke kunne administrere at lånene var afdrags fri indtil forfalds dag er en anden side af det......
Så de pludselig stod her 31-12 og skulle betale hele beløbet på 1 gang.
kender det min kone har arbejdet med det og jeg har tallene for hele Wichianburi på min computer. hej
svigermor tog da også en af de lukrative lån.. 15.000 thb.. at betale tilbage efter 1 år 15.750 thb.
hvis det er dårligt er det vist ikke nem at lave noget godt..
jesperfrb
#39 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-03-2010 06:13

Bruger

Antal indlæg: 176

Jamen det er da godt at du har den endegyldige sandhed!
Jeg har bare fulgt med siden Thaksin overhovedet begyndte i politik!

IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE
leif
#40 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-03-2010 06:15

Bruger

beklager da jeg ved lidt om de lån.. skaal
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Jailed former Thai leader Thaksin granted parole - PM Nyheder på andre sprog 4 19-02-2024 11:31
Ex-PM Thaksin Shinawatra granted royal pardon Discover Thainess 1 04-09-2023 11:22
Den tidligere thailandske præsident, Thaksin Shinawatra, vendt tilbage til Thailand Nyheder på dansk 1 22-08-2023 13:58
Thailand to ask Hong Kong to extradite Thaksin Shinawatra, exiled former Thai prime minister Nyheder på andre sprog 2 24-03-2019 06:13
Criminal Court issues arrest warrant against Thaksin Nyheder på andre sprog 1 13-10-2015 03:40

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768