Problemer/indsamlig
|
lillemanden |
Skrevet d. 14-02-2012 14:39
|
Bruger
Antal indlæg: 614
Status:
|
Ja men lidt underligt ,at have billet til Air Berlin og så tjekke ind hos Arosvits ??
Vi plejer da, at tjekke ind ved det flyselskab vi skal flyve med ????? |
|
|
|
AL 48 |
Skrevet d. 14-02-2012 14:51
|
Bruger
Antal indlæg: 1814
Status:
|
skipper skrev:
AK81 skrev:
min dybeste respekt går til sidens ældste bruger for dette indlæg godt set
sank skrev:
Jeg forstår nu heller ikke dig Labri selv om jeg gerne vil ? men du rejste jo til DK i uge 4 ? og så kommer du her til BK for at vinke farvel til den eneste rejsende der forlader BK den nat ???
Helt enig AK81, det var sank der satte den afgørende mavesuger ind.
Kan vi få en ny ringdommer? - Skipper duer ikke!!!
Sank satte sit indlæg #110 ind kl. 13:16
Jeg modtog PM hvor Labri skrev at han for et par minuter siden havde skrevet til webmaster og bedt om sletning.
Denne PM var skrevet kl. 13:15,- og webmaster har så fået udmeldelse ca. kl. 13:13
Altså 3 min.før Sank`s indlæg.
Måske vi kan få webmaster til at verificere?
Hej |
|
|
|
emil |
Skrevet d. 14-02-2012 14:53
|
Bruger
Antal indlæg: 166
Status:
|
lidt underligt skriver lillemanden jeg syntes nu denne sag er meget underligt der kom nye eller forkerte oplysninger hele tiden , til hvad nytte hvorfor opdigte en sag forsøge på at føre så mange bag lyset jeg forstår dem ikke |
|
|
|
Pen |
Skrevet d. 14-02-2012 15:14
|
Bruger
Antal indlæg: 337
Status:
|
Den her er brugt af Manse mange gange før...
mail modtaget fra labri
Hej Webmaster
Jeg vil sætte stor pris på at du sletter min profil.
Denne site er ikke noget for mig - Der er for meget mudderkastning.
Mvh xxx xxxxxxxxx
Hvem er hvem i den her spegede sag ??
Fortsættelse følger under et andet brugernavn
Hav en god dag.
Med Venlig Hilsen.
Pen. |
|
|
|
sank |
Skrevet d. 14-02-2012 15:18
|
Bruger
Antal indlæg: 1828
Status:
|
Nu vil jeg ikke have skyld for alting ? bare fordi jeg er Gammel ? det var jo derfor jeg skrev indlæget ? ikke for at provokere ? jeg tror skam altid godt om folk sådan da ? mit indlæg nr. 105 skrevet kl. 1244 og Web kommer med Labris udmelding i indlæg 115 kl. 1344 ? Så lad bare Skipper blive på pinden lidt endnu |
|
|
|
AL 48 |
Skrevet d. 14-02-2012 15:27
|
Bruger
Status:
|
sank skrev:
Nu vil jeg ikke have skyld for alting ? bare fordi jeg er Gammel ? det var jo derfor jeg skrev indlæget ? ikke for at provokere ? jeg tror skam altid godt om folk sådan da ? mit indlæg nr. 105 skrevet kl. 1244 og Web kommer med Labris udmelding i indlæg 115 kl. 1344 ? Så lad bare Skipper blive på pinden lidt endnu
OK sank. Så ikke lige at du havde skrevet et indlæg før den tid, omhandlende DK.-Sorry.
Men ville nu gerne have en anden ringdommer alligevel. Er bange for at skippers hjemmebryg har for meget power.
Hej |
|
|
|
XP |
Skrevet d. 14-02-2012 15:28
|
Bruger
Antal indlæg: 248
Status:
|
AL 48 skrev:
skipper skrev:
AK81 skrev:
min dybeste respekt går til sidens ældste bruger for dette indlæg godt set
sank skrev:
Jeg forstår nu heller ikke dig Labri selv om jeg gerne vil ? men du rejste jo til DK i uge 4 ? og så kommer du her til BK for at vinke farvel til den eneste rejsende der forlader BK den nat ???
Helt enig AK81, det var sank der satte den afgørende mavesuger ind.
Kan vi få en ny ringdommer? - Skipper duer ikke!!!
Sank satte sit indlæg #110 ind kl. 13:16
Jeg modtog PM hvor Labri skrev at han for et par minuter siden havde skrevet til webmaster og bedt om sletning.
Denne PM var skrevet kl. 13:15,- og webmaster har så fået udmeldelse ca. kl. 13:13
Altså 3 min. før Sank`s indlæg.
Måske vi kan få webmaster til at verificere?
Hej
se dig for al48 sank skrev sig indlæg nr 105 kl 14-02-2012 12:44 ikke som du skriver Sank satte sit indlæg #110 ind kl. 13:16
det må være alderen som trykker |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 14-02-2012 16:12
|
Bruger
Antal indlæg: 3857
Status:
|
AL 48 skrev:
sank skrev:
Nu vil jeg ikke have skyld for alting ? bare fordi jeg er Gammel ? det var jo derfor jeg skrev indlæget ? ikke for at provokere ? jeg tror skam altid godt om folk sådan da ? mit indlæg nr. 105 skrevet kl. 1244 og Web kommer med Labris udmelding i indlæg 115 kl. 1344 ? Så lad bare Skipper blive på pinden lidt endnu
OK sank. Så ikke lige at du havde skrevet et indlæg før den tid, omhandlende DK.-Sorry.
Men ville nu gerne have en anden ringdommer alligevel. Er bange for at skippers hjemmebryg har for meget power.
Hej
Eftersom det er dig der har udnævnt mig til ringdommer, så er det vel også dig der skal afskedige mig fra det ærefulde hverv.
Hvornår holder du forresten op med at dumme dig offentligt, nu har du kvajet dig to gange på samme dag.
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
AL 48 |
Skrevet d. 14-02-2012 16:28
|
Bruger
Status:
|
skipper skrev:
AL 48 skrev:
sank skrev:
Hej
Eftersom det er dig der har udnævnt mig til ringdommer, så er det vel også dig der skal afskedige mig fra det ærefulde hverv.
Hvornår holder du forresten op med at dumme dig offentligt, nu har du kvajet dig to gange på samme dag.
Ja, men forskellen ligger i at jeg vil indrømme det |
|
|
|
FedeFinn |
Skrevet d. 15-02-2012 14:32
|
Bruger
Antal indlæg: 65
Status:
|
Manse er og bliver et fjols. |
|
|
|
AK81 |
Skrevet d. 15-02-2012 14:56
|
Bruger
Antal indlæg: 330
Status:
|
FedeFinn skrev:
Manse er og bliver et fjols.
enig, hvad med at opretter en manse hade tråd i helvedet hvor ordret er næsten frit
her er emnet Problemer/indsamling |
|
|